1) wyciągnąć klapkę z regulacją oświetlenia zegarów/regulacją położenia reflektorów. najlepiej podważyć delikatnie gdzieś z góry
2) odkręcić widoczną śrubkę - miejsce występowania zaznaczyłem na [czerwony]czerwono[/czerwony]
3) [zielony]zielone[/zielony] strzałki to zatrzaski ramki zegarów. trzeba delikatnie odrywać je poczynając od lewej, poprzez górę (warto podważyć) aż do prawej strony. WARTO obniżyć na MAX kierownicę i zabezpieczyć przed porysowaniem osłonę kolumny poprzez położenie jakiegos miękkiego materiału (szmata, koszula etc. [los])
4) po ściągnięciu ramki widzimy zegary, przykręcone dwiema [pomaranczowy]śrubami[/pomaranczowy].
5) po odkręceniu w/w śrub lekko pociągamy zegary do siebie. upewniamy się, że kluczyk ze stacyjki jest WYJĘTY i z tyłu rozłączamy linkę prędkościomierza i wszystkie kostki (5 szt.). powinniśmy mieć mniej więcej taki widok [dol]. żarówki w zegarach to W1,2W. warto wymienić wszystkie od PODŚWIETLENIA zegarów. podświetlenie będzie wtedy świeciło jednym jasnym swiatłem
kontrolka od świateł to żarówka W1,2W. diody są tylko w przyciskach konsoli środkowej ORAZ jako podświetlenie PP oraz ABS
Link do strony: http://www.autocentrum.pl/?FF=198&os=3& … =615880693
Offline